El Club Laiesken, molt més que esport de força

La comunitat, el més important d’aquest Club adrianenc

Al polígon de Sant Adrià, entre les naus industrials, trobem una ben peculiar i que no es pot veure a primera vista. El Club Laiesken, presidit pel Pep Raguès, veí de Sant Adrià, és un club enfocat, sobre tot, als 3 grans esports de força: halterofília, Powerlifting i  Strongman. Tot i això, la majoria dels gairebé 100 socis, dels quals un quart són dones, no es dediquen a la competició sinó que entren a formar part d’una comunitat interessada en la salut. “Creiem que la força física és símbol de fortalesa interior. Per això intentem desenvolupar uns hàbits de vida i unes disciplines interiors que ajudin a les persones en el seu dia a dia”, explica Raguès a aquest mitjà.

Un servei a les persones treballadores de Sant Adrià

El Club va començar assentant-se al Casc Antic de Sant Adrià l’any 2016, però fa tot just un any que la seva missió es va traslladar al polígon del Sot. De fet, l’acció es dirigeix, especialment, als treballadors i treballadores dels voltants.

“Som el Club amb més recursos en esports de força d’Espanya”

Amb una filosofia que es basa en la superació personal, el Club Laiesken també ha estat present a diferents competicions a nivell nacional de Powerlifting. A Sant Adrià s’han celebrat 2 i aquest 2021 s’estan començant a reprendre aquestes competicions. “Continuarem donant vida a la ciutat”.

 

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,570FansAgradda
1,544SeguidorsSeguir
2,618SeguidorsSeguir
35SubscriptorsSubscriure