06/11/13. El Quartet de Benjamin Leon oferirà un concert de jazz el proper 22 de novembre dins la campanya «La ELA existe en Sant Adrià». La recaptació anirà a parar a la Marató de TV3.
06/11/13. El Consell d’Accessibilitat de l’Ajuntament de Sant Adrià, en el marc de la campanya «La ELA existe en Sant Adrià», organitza per al proper divendres 22 de novembre a les 20.30 hores un concert de jazz a càrrec de Benjamin Leon Quartet (c. Fillaver, 13). Es tracta d’una actuació amb fins socials. I és que la recaptació de l’actuació anirà a parar a la campanya de la ELA a favor de la Marató de TV3 d’enguany.
Els tiquets, que són de 8 euros, els podeu adquirir al mateix dia del concert, o bé a la vuitena planta de l’ajuntament de Sant Adrià.