Persiana baixada al camp del campió (2-0)

El Sant Gabriel tanca la temporada amb una derrota a la Ciutat Esportiva Joan Gamper contra el FC Barcelona, campió de lliga (2-0).

 

Les adrianenques han plantejat un bon partit en defensa i el filial blaugrana ha fet molt de mal amb jugades a la contra. Tot i això, no ha estat fins al minut 53 de la segona part en què les barcelonines ha pogut agafar una mica d'aire a partir del gol de Tere Morató.

 

La sentència ha acabat arribant al minut 85 a partir d'una jugada individual de Carla Armengol que marxa de 5 jugadores i acaba amb un tir creuat.

 

Amb aquest darrer duel del curs, el Sant Gabriel finalitza la temporada 2017-2018 en novena posició amb 28 punts, vuit victòries, quatre empats i onze derrotes.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,570FansAgradda
1,544SeguidorsSeguir
2,571SeguidorsSeguir
35SubscriptorsSubscriure