Èxit absolut de la Trobada ‘Hight School’ de lluita a La Mina

La Trobada de Nadal de lluita olímpica al ZEM La Mina va ser tot un èxit de participació i expectació. Joves esportistes de clubs d’arreu de Catalunya entre 4 i 13 anys van participar en una jornada que tancava el curs esportiu del 2021 de la millor manera.

A més, com a gran novetat, aquest any vam comptar amb la participació de l’equip de la Federació Balear de Lluita. En total, un centenar de joves participants, quan la previsió des de l’organització era aproximadament de 50 nens i nenes.

Durant la tarda, amb la presència de l’alcaldessa de Sant Adrià de Besòs, Filo Cañete, i del regidor d’esports de la ciutat, Hugo Ferrer, es van viure 125 combats de totes les categories on els més petits i petites van poder gaudir d’un esdeveniment que segueix innovant cada any.

Tots els esportistes van tancar la jornada rebent un diploma i un trofeu commemoratiu per la seva participació en una trobada esportiva que és ja una referència a tot el país i on l’esport escolar de base és el gran protagonista.

Des de l’organització també van recordar constantment l’ús de la mascareta a l’interior del pavelló i les mesures sanitàries pertinents.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,570FansAgradda
1,544SeguidorsSeguir
2,580SeguidorsSeguir
35SubscriptorsSubscriure