El complex esportiu del Besòs es lliura de tancar per liquidació

26/01/2017 – El concessionari, FESMES XXI, aconsegueix tirar endavant el conveni de viabilitat i podrà sortir de la intervenció.

El Complex Esportiu Municipal del Besòs ha superat el risc de tancament aquest gener després de què el concessionari, Fesmes XXI, superés el risc de liquidació al jutjat. “No s’ha tancat el poliesportiu i ja no passarà”, afirmen a l’empresa, que va sol·licitar el concurs de creditors fa poc més d’un any per un deute de 733.463 euros, va informar ‘Línia Nord’. La majoria de creditors van donar suport al conveni de viabilitat de la companyia, que sortirà de la intervenció en els propers dies i haurà de començar a amortitzar impagaments.

 

Fesmes XXI va defensar davant dels creditors que no ha generat nous dèbits durant els 14 mesos de procés concursal i ha aconseguit que creixin els ingressos captant nous abonats, saltant d’uns 600 socis a 1.500. L’empresa nega que el gruix dels nous usuaris siguin derivats del Marina Besòs arran del seu tancament.

 

La firma ha evitat sol·licitar quitances a les obligacions a les quals ha de fer front i la Seguretat Social va recolzar el pla. La concessionària està tancant acords amb els creditors per retornar a terminis els imports pendents a partir dels propers dies; el 80% del deute de la concessionària és amb Hisenda i la Seguretat Social. Els actuals responsables, que van adquirir l’empresa fa dos anys, diuen que es van trobar embargaments i “vicis ocults” en els comptes que no van poder redreçar.

Fesmes XXI es planteja demanar “suport” a l’Ajuntament per finançar un “pla de reinversions” de l’equipament pel que queda de concessió, que finalitza el 2023. Els gestors troben que cal reformar instal·lacions com les calderes o renovar l’equipament de la sala de màquines del gimnàs.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,570FansAgradda
1,544SeguidorsSeguir
2,571SeguidorsSeguir
35SubscriptorsSubscriure