Sant Adrià es prepara per a la 2a edició del «Tots Fem Besòs», la festa de la cultura i la comunitat

El pròxim dissabte 29 de març del 2025, el pati de l’Escola Cascavell acollirà la 2a edició del «Tots Fem Besòs», una jornada comunitària que se celebrarà de 10:00 a 16:00 hores amb l’objectiu de teixir vincles entre entitats, associacions, institucions i veïns i veïnes del barri del Besòs, a Sant Adrià de Besòs.

Organitzada per l’Escola Cascavell, la trobada vol consolidar-se com un espai de referència cultural i educatiu, promoure una educació 360 i donar a conèixer el gran teixit associatiu que conforma el barri. Cada entitat participant presentarà una activitat dirigida a la canalla, amb l’objectiu de fer créixer el vincle amb la comunitat, fomentar noves incorporacions i impulsar la vida associativa.

Després de l’èxit de la primera edició, el «Tots Fem Besòs» tornarà a omplir d’activitats, cultura i comunitat el pati de l’escola, amb una festa oberta a tothom i que vol esdevenir un símbol de cohesió i futur per al barri.

Entitats participants:

  1. AFA Escola Cascavell
  2. AVU Besòs
  3. Casal dels Infants
  4. Castellers de Sant Adrià de Besòs
  5. Centre Cultural Besòs – Joues CCB
  6. CEM Besòs
  7. Club de Petanca Amigos de Cobasa
  8. Escola Cascavell
  9. FC Barcelona
  10. Geganters de Sant Adrià de Besòs
  11. Intrépids Seitons del Barcelonès de Sant Adrià
  12. SAmBa-So
  13. Tronada

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,570FansAgradda
1,544SeguidorsSeguir
2,618SeguidorsSeguir
35SubscriptorsSubscriure