Des del Mercat d’abastaments fins al mercat ambulant, s’han organitzat diverses iniciatives per celebrar aquestes dates amb alegria i tradició
Els mercats de Sant Adrià de Besòs es preparen per viure un Nadal ple d’activitats per a totes les edats. Des del Mercat d’abastaments fins al mercat ambulant, s’han organitzat diverses iniciatives per celebrar aquestes dates amb alegria i tradició.
Mercat d’encants
- Dimarts 24 de desembre: El Pare Noel visitarà el mercat ambulant de 10 a 13 h, repartint caramels per a tothom. A més, els visitants podran recollir una espalmatòria a la carpa situada al costat del bicibox.
- Dimarts 31 de desembre: El patge reial recollirà les cartes dels infants i repartirà caramels al mateix espai.
Mercat d’abastaments
- Fins al 7 de gener: Es podrà visitar un pessebre mòbil al mercat.
- Divendres 20 i dissabte 21 de desembre: Els clients que presentin dos tiquets de compra de dues parades diferents a la parada 33 podran endur-se una espalmatòria com a obsequi.
Activitats organitzades per AVAMSA
- Del 2 al 20 de desembre: Sorteig de cistelles de Nadal.
- Del 21 de desembre al 9 de gener: Taller de galetes.
- Dilluns 23 i dimarts 24 de desembre: Tió ambulant (dilluns de 10.30 a 13.30 h i de 16.30 a 19.30 h; dimarts de 10.30 a 13.30 h).
- Dissabte 28 de desembre: Innocentades divertides al mercat de 10.30 a 13.30 h.
- Dimarts 31 de desembre: L’home dels nassos passejarà pel mercat de 10.30 a 13.30 h.
- Divendres 3 i dissabte 4 de gener: El patge reial rebrà els més petits (divendres de 10.30 a 13.30 h i de 16.30 a 19.30 h; dissabte de 10.30 a 13.30 h).
Amb aquesta variada oferta d’activitats, els mercats de Sant Adrià es converteixen en un punt de trobada imprescindible per gaudir del Nadal en família i viure les tradicions en un ambient festiu i proper.


