Un castell de focs i la màgia de Yunke clouen la Festa Major

9/9/2013. L’actuació del televisiu il·lusionista será gratuïta i a la plaça de la Vila, un cop acabat l’espectacle pirotècnic.

Després de tres dies intensos, Sant Adrià clou aquesta nit la seva Festa Major. I ho fa amb un final de festa tradicional i també molt atractiu. A partir de les 22:30h, centenars de persones s’aproparan a la llera del riu Besòs per presencia el castell de focs artificials. Quan s’acabi, a partir de les 23h, la plaça de la Vila es quedarà a les fosques per poder presenciar sense perdre detall del televisiu mag Yunke, que portarà el seu espectacle de màgia ‘Conjuro’. L’actuació serà apta per a tots els públics
i gratuïta. Yunke és un especialista en l’il·lusionisme de grans aparells, a l’estil del famos David Copperfield, i compta amb diferentes títols nacionals i internacionals, com a prova de l’èxit dels seus espectacles. Yunke ha mostrat la seva màgia per mig món, visitant teatres, congressos i platós de televisió de països com Estats Units, Regne Unit, França, Alemanya, Xina, Itàlia o Suïssa.

Acabada la Festa Major, l’Ajuntament tindrà encara un dia de treva fins a posar-se 100% a la feina, doncs dimecres es viurà una nova Diada Nacional de Catalunya, amb representació de tots els partits polítics, entitats i associacions de la ciutat.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,570FansAgradda
1,544SeguidorsSeguir
2,580SeguidorsSeguir
35SubscriptorsSubscriure