Les victòries de l’UBSA i del Femení contrasten amb la derrota del Sant Gabriel

15/10/2012. Les de Taka van caure a Saragossa, de la mateixa manera que van perdre l'Handbol Adrianenc i la Catalana de futbol

De no ser per l'esport de la pilota i la cistella, la jornada esportiva pels clubs de Sant Adrià hauria estat per oblidar. I és que, per començar, el Sant Gabriel Femení va tornar a estavellar-se contra el Praínsa Saragossa, davant qui va caure per 2-0. El conjunt adrianenc va plantejar batalla a les aragoneses, però van encaixar un gol aviat i no van ser tan efectives com les saragossanes, que van sentenciar al segon temps amb un gol de falta. Després, minuts d'anada i tornada que no van permetre les gabrielistes retallar diferències al marcador.

 

El marcador, en canvi, sí que va acabar sent favorable per als dos equips sèniors que juguen a la Copa Catalunya de bàsquet. L'UBSA, que rebia el Mollet B, va superar-lo per un ajustat 80-75, retrobant-se amb el triomf després de dues derrotes seguides i col·locant-se desè a la classificació. Per la seva banda, les noies del Femení Sant Adrià van tornar de Terrassa amb una gran i contundent victòria sota els braços: un 50 a 68 amb què les adrianenques van sumar el seu segon triomf seguit, el que les permet ser terceres a la classificació.

 

Les altres notes negatives de la jornada les van protagonitzar el Sant Martí Adrianenc d'handbol i la Catalana de futbol. Els primers van deixar-se el liderat en la seva derrota (39-38) davant el Granollers B, mentre que el conjunt groc-i-negre no aixeca el cap i va caure clarament per 3-0 al camp del Martinenc B.  

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,570FansAgradda
1,544SeguidorsSeguir
2,580SeguidorsSeguir
35SubscriptorsSubscriure