Les seleccions catalanes compleixen els pronòstics

14/02/2016 – Elena Julve (sub16), Alba Arija (sub16) i Guadalupe Martínez (sub18) representen el Sant Gabriel amb Catalunya al campionat d’Espanya.

 

Des del passat divendres, l’estadi municipal Alumnes Obrers de Vilanova i la Geltrú es convertiria en l’escenari de la segona fase del campionat d’Espanya de seleccions territorials femenines.

 

Catalunya sub16 i sub18 buscaven a casa la classificació per la ronda definitiva, objectiu que s’acabaria assolint amb certa facilitat. El Sant Gabriel estaria representat per tres joves jugadores a Vilanova. Elena Julve i Alba Arija formarien part del combinat sub16 dirigit per Natalia Arroyo, mentre que Guadalupe Martínez seria convocada per Lluís Cortés, tècnic de la sub18.

 

La sub16 encetaria la seva aventura en aquesta segona fase golejant la Rioja (6-1). Malgrat començar perdent, les dianes de Clàudia Pina (4), Laia Aleixandrí i Clàudia Dagà li donarien el triomf a la selecció quadribarrada.

 

La gabrielista Elena Julve disputaria tot el partit i seria la peça escollida per Natalia Arroyo per tal d’ocupar el lloc d’Alba Arija (41’) en el segon duel jugat avui contra Cantàbria (5-0). Clàudia Pina (3) seria novament la gran protagonista de l’ofensiva catalana, ben secundada per Ainhoa Marín i Laia Aleixandrí.

 

Pel que fa a la sub18, l’adrianenca Guadalupe Martínez només podria disputar un dels dos encontres jugats a Vilanova, gaudint dels 90 minuts en l’exhibició de Catalunya contra la Rioja (5-0). L’ex del Santgra Irina Uribe anotaria quatre dels cinc gols locals i el restant seria de Teresa Morató.

 

La sub18 acabaria de certificar la seva classificació per la fase final del campionat d’Espanya superant Cantàbria (5-0). Irina Uribe i Maria González (3), una altra ex del Sant Gabriel, marcarien diferències en atac, igual que Laia Muñoz. 

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,570FansAgradda
1,544SeguidorsSeguir
2,578SeguidorsSeguir
35SubscriptorsSubscriure