19/05/2015 – L'Assemblea Nacional Catalana de Sant Adrià de Besòs va realitzar organitzar el passat divendres un acte de presentació de les forces polítiques que han donat suport al full de compromisos de l'ANC, CiU i ERC.
L'Assemblea Nacional Catalana de Sant Adrià de Besòs va realitzar organitzar el passat divendres un acte de presentació de les forces polítiques que han donat suport al full de compromisos de l'ANC, CiU i ERC, a la plaça Guillermo Vidaña. L'acte, que va congregar desenes de persones, va comptar amb la participació dels membres del secretariat nacional de l'ANC, Liz Castro, Víctor Cucurull i la fins dissabte presidenta, Carme Forcadell. També va comptar amb la presència d'Eduardo Reyes, representant de SÚMATE, l'entitat de castellanoparlants a favor de la independència.
Tant Xavier Soley, alcaldable de CiU, com Rubèn Arenas, alcaldable d'ERC, varen participar en una taula debat sobre el paper que poden jugar des de l'Ajuntament de Sant Adrià les forces sobiranistes per la construcció d'un futur estat independent i els compromisos que els seus representants han adoptat per construir un país que governi a favor de la gent i no en contra dels ciutadans.