Que segueixi la ratxa!

30/11/2015.- L'Ubsa està amb confiança i contra el Castellar va reaccionar a l'últim quart per deixar el rival sense opcions, sumar la desena victòria en 11 partits i acostar-se a la Copa Federació.

 

El Castellar va començar disposat a posar-li les coses complicades a l'Ubsa amb un 2-9. Amb l'entrada de Marcos Morales i Pol Bassas el partit es va igualar, però les dificultats van seguir i els locals van acabar el quart per darrera al marcador, 16-20. 

 

La tendència van canviar al segon quart, amb una Ubsa més còmode i molt superior sota cistella. Amb un parcial de 10-2 es van posar per davant i amb molt d'encert, fina a 30 punts en aquest quart, van arribar al descans per davant al marcador:

 

la represa, van tornar les sensacions del primer quart i el Castellar li va tornar a donar la volta al marcador, jugant còmode i aprofitant l'encert per arribar als 4 punts d'avantatge. 

 

En un moment complicat pels de Sant Adrià, va aparèixer Pol Farrés per mantenir les opcions locals amb 6 punts, controlant el rebot ofensiu i aprofitant els llançaments de tirs lliures.

 

Al quart definitiu, l'equip es va posar les piles. Van anotar 34 punts sense donar opció als visitants amb un parcial de 16-1. No només va destacar l'encert al davant, també la feina al darrera, fins arribar a tenir 14 punts d'avantatge.

 

El Castellar va arribar a reduir l'avantatge fins els 7 punts, però es va quedar sense opcions d'acostar-se encara més per una tècnica al seu entrenador per protestar reiteradament.

 

Rubén va anotar els tirs lliures i la sanció del seu tècnic va deixar els visitants fora del partit. Un últim parcial d'11-0 suposaria el definitiu 98-80.

 

Marcos Morales va tornar a deixar la seva empremta sota cistella (14) i Muñoz va tornar a ser dels més encertats amb 4 triples (14), tot i no poder acabar el partit per un mal gest al genoll. 

 

La victòria suposa un pas endavant dels de Sant Adrià de cara a les opcions de jugar la propera Copa Federació. La setmana que ve l'equip descansa abans de la important visita a Mataró.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,570FansAgradda
1,544SeguidorsSeguir
2,580SeguidorsSeguir
35SubscriptorsSubscriure