Núria Martínez, reforç de luxe a l’ Snatt’s Femení Sant Adrià

Núria Martínez es la primera incorporació del sènior d’Snatt’s Femení Sant Adrià 2021 – 2022. La base de 37 anys suposa un fitxatge carregat d’experiència, talent i classe per a l’aprenentatge de les canteranes i joves jugadores liles.

La presentació de Núria Martínez es troba en el propi nom. Una trajectòria en el més alt nivell nacional i internacional. A Espanya va defensar la samarreta dels històrics Perfumerías Avenida, Spar Uni Girona i Ros Casares, a més de jugar a la WNBA, Turquia, Itàlia i Rússia. Entre els seus títols destaquen 2 Lligues Femenina, 1 Copa de la Reina, 1 Supercopa d’Espanya i fins a 6 medalles amb la SelFem.

Fa un any, va anunciar la seva retirada del bàsquet professional i torna a les pistes amb l’objectiu de tornar a posar-se en forma i el repte de preparar-se per al seu objectiu de competicions 3×3, on ha representat a la selecció espanyola en nombrosos tornejos de categoria mundial i europeus.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,570FansAgradda
1,544SeguidorsSeguir
2,571SeguidorsSeguir
35SubscriptorsSubscriure