La discoteca torna a la piscina Marina Besòs tot i l’oposició de l’Ajuntament

27/07/2012. Aura Beach Club agafa el relleu del Ghoa, tot i que l'Ajuntament fa dos mesos que ha demanat la rescissió de la concessió per usar aquest espai públic

Finalment, tot i que la temporada estiuenca ja fa setmanes que ha començat, la piscina descoberta del complex Marina Besòs tornarà a acollir des d’avui mateix una discoteca en el seu interior. Enguany, la discoteca rep el nom d’Aura Beach Club i agafa el relleu del Ghoa Beach Club, que l’any passat va despertar algunes crítiques per part dels veïns de la zona  –i fins i tot una manifestació- per algunes molèsties de soroll i d’incivisme generades o derivades del seu funcionament. La inauguració de la discoteca tindrà lloc aquesta nit i es preveu que sigui molt sonada donat el cartell dels artistes convidats per punxar el bo i millor de la música house, entre d’altres tendències. La festa, però, continuarà dissabte a la nit –com avui, fins prop de les 7 de la matinada, com apareix en alguns cartells promocionals de la discoteca- i també diumenge durant tot el dia, aprofitant la existència de la piscina. Aquest guió es repetirà els propers caps de setmana d’agost, amb l’actuació d’altres referents internacionals de la música electrònica.

Ara bé, l’activitat d’aquesta discoteca podria tenir (o no) els dies comptats, ja que l’Ajuntament de Sant Adrià no veu amb bons ulls el seu funcionament. De fet, tal i com han explicat fonts municipals, ja fa dos mesos que l’Ajuntament va demanar la rescissió de la concessió d’aquest espai públic, entenent que no s’estan complint alguns dels punts del contracte. Aquesta petició, però, va ser recorreguda amb al·legacions per part de l’operador i el procés ha acabat finalment en mans d’una  comissió jurídica assessora dependent de la Generalitat, que ha de dictaminar si el consistori ha argumentat prou raonablement la seva voluntat de rescindir la concessió. Mentre això no passi, la discoteca té permís per seguir funcionant, però si, com creu l’Ajuntament, la comissió dona la raó al consistori, és molt probable que l’activitat cessi immediatament. El temps que trigarà a saber-se la decisió és una incògnita, fet pel qual és possible que la discoteca es tanqui la setmana que ve o passat l’estiu, per posar un exemple. En un procés similar a aquest, com és el cas del rescat d’algunes concessions del mercat, el dictamen final no va arribar fins passats quatre mesos. Les mateixes fonts han indicat que mentre la discoteca funcioni, vetllarà perquè no se sobrepassin els nivells acústics màxims, la seguretat a la zona o els horaris de funcionament.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,570FansAgradda
1,544SeguidorsSeguir
2,580SeguidorsSeguir
35SubscriptorsSubscriure