La primera derrota de la temporada de l’OIC Penta UBSA a la pista Pepe Machado ha arribat contra el líder, el totpoderós Ibersol CBT (71-77). Els tarragonins han perdut un únic partit aquesta temporada però pràcticament tenen segellada la primera posició per a la primera Fase Final de lliga EBA.
El conjunt de Mario Lousame mai va perdre la concentració en cap moment i va posar contra les cordes el Tarragona. Els adrianencs van materialitzar un matx molt seriós i van tenir el triomf a tocar. Malauradament, el darrer quart va ser clau i els visitants van superar la UBSA.
Tot i la derrota, els vermells mantenen la segona posició de la taula, igualats amb Cornellà, Mollet i Quart. Tots quatre amb vuit victòries i quatre derrotes.