21/01/2015 – Després d’uns dies a prova, l’equip adrianenc ha decidit quedar-se a la davantera de la Bristol Academy perquè ajudi a aconseguir la salvació.
Finalment, el Sant Gabriel ha apostat per realitzar una incorporació durant el període hivernal per tal d’apuntalar la plantilla. A la decisió de Marta Turmo de postposar el seu periple als Estats Units, s’hi uneix l’arribada de Judith Fernández.
La jugadora de la Llagosta (1996) aterra a Sant Adrià procedent de la Bristol Academy de Londres, club que disputa la FA Women’s Super League – primera divisió femenina britànica – i la Champions League.
Judith Fernández va deixar el filial del Barça durant l’estiu passat per provar sort a Anglaterra, després de cinc temporades com a blaugrana. Abans de jugar al Barça, la jugadora de La Llagosta havia passat per l’Espanyol.
La nova jugadora del Sant Gabriel actua com a mitja-punta, ha estat internacional sub17 amb Espanya i ha jugat amb la sub18 de Catalunya, on va coincidir amb companyes com Marta Turmo, Carola Garcia, Aroa León i Paola Soldevila.