El Sant Adrià tanca un 2016 per recordar

19/12/2016 – Els liles s’acomiaden de l’any guanyant el Sant Pol (3-1), sumant el 67% dels punts en joc i el 64% de victòries en partits oficials.

 

El 2016 sempre serà una xifra especial pel Sant Adrià CF. En l’any de fusió de la UD Catalana i el Besòs Atlètic, l’entitat ha viscut un ascens de categoria i s’ha consolidat en una nova competició.

 

El passat cap de setmana, el bloc de Luis Gallego disputava a casa el darrer partit oficial previ a les vacances de Nadal, rebent el Sant Pol. El conjunt adrianenc venia d’encadenar tres jornades sense vèncer, ratxa que quedaria trencada en els seus dominis.

 

Dos gols de Marc Anguera, un només començar (3’) i el segon al 84’, donarien mig triomf al Sant Adrià. Per acabar d’arrodonir el dia, Anguera assistiria Guille Pons en el 3 a 0 (89’), diana que arribaria després d’una doble expulsió soferta pel Sant Pol. El 3 a 1 dels maresmencs seria de penal, ja en temps afegit.

 

Aquest resultat deixa el Sant Adrià CF (25) sisè dins del grup II de la Segona Catalana, a sis punts del play-off d’ascens i a nou de la zona de descens.

 

Les xifres del 2016

 

En el global del 2016, la plantilla de Gallego ha aconseguit un rendiment notable. Aquesta temporada s’han guanyat vuit partits de 15, sumant un empat, sis derrotes i 25 punts de 45 possibles.

 

En el tram de lliga 2015-2016 iniciat després de Reis, el bloc adrianenc disputaria 19 partits, 14 dels quals acabarien amb un resultat favorable, dos en empat i tres amb derrota (44 punts de 57).

 

En total, doncs, durant el 2016 el Sant Adrià CF ha sumat 69 de 102 punts de lliga en joc. La xifra total de victòries és de 22, mentre que la d’empats (3) i derrotes (9) resulta molt inferior. L’equip ha tancat el 64% dels compromisos oficials jugats amb victòria i ha sumat el 67% dels punts. 

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,570FansAgradda
1,544SeguidorsSeguir
2,571SeguidorsSeguir
35SubscriptorsSubscriure