El diputat d’ERC Joan Tardà defensa la consulta per la independència a Sant Adrià

31/01/2014 – El diputat al Congrés va visitar dimecres la localitat adrianenca en un acte de l'agrupació local d'ERC que va omplir la sala polivalent del Polidor.

L’agrupació d’ERC de Sant Adrià de Besòs va rebre dimecres la visita del diputat al Congrés Joan Tardà, un acte emmarcat dins la campanya dels republicans a favor del doble ‘Sí’ a la consulta per la independència, fixada pel proper novembre. Més d’una cinquantena de veïns i veïnes van omplir la sala polivalent del Centre Cultural i Juvenil Polidor.

 

Sota el títol Tots per un Nou País, el responsable d’ERC local, Rubèn Arenas, va encetar la xerrada enaltint els arguments que donen als ciutadans de Catalunya el dret legítim d’expressar la seva posició, a través d’una votació democràtica, en la relació catalano-espanyola. Tanmateix, va encoratjar els assistents perquè intentin convèncer el major nombre possible de persones de que una consulta és l’acte més democràtic a través del qual pot expressar-se un poble.

 

El diputat Joan Tardà, per la seva part, va intentar infondre paciència i calma als assistents; segons Tardà, “la nova república” naixerà quan toqui, ni abans ni després, i va recalcar que tot el procés fins arribar al moment de la independència és quelcom molt important. “Ara la pilota ja està en joc; fa no massa temps, estava guardada a l’armari del vestidor”, manifestà. Així mateix, considera que la funció d’Esquerra és impulsar la consulta i estar molt a sobre de CiU per assegurar-se que el procés continuï.

 

En acabar les intervencions, es va obrir un debat entre tots els veïns a la sala.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,570FansAgradda
1,544SeguidorsSeguir
2,581SeguidorsSeguir
35SubscriptorsSubscriure